Hej :D

Hej hej ,
Idag vaknade jag kl typ halv 10 jag var jätte trött sen smsade Elisabeth att hon och hennes mormor var i centrum och att jag också kunde komma så mamma körde ner mej dit , jag köpte en kofta och en vit t-shirt det var jätte kul sen kom våra pappor och hämtade oss så åkte vi till bahuaus och köpte lite där!! :D Sen så åkte vi hem och var hos Elisabeth men nu är jag hemma för vi ska till dom snart och ha kräftskiva så jag skriver om den senar och lägger upp mina bilder på kläderna haha ses sen <3 :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

MAN DÖR INTE FÖR ATT HA SÅ KUL eller hur!

2009-08-22 @ 23:51:49
URL: http://www.happilyeverafter.se/
Postat av: тαтιαиα;

Ey..Asså ha lite respekt Emelie och skafa en bättre liv säker du köpte den istället för att skafa och en bilig liv säker du köpte den i Lidel för 4.50 kr



Fin blogg Sandrish :D

2009-08-23 @ 00:13:27
URL: http://littletatiana.blogg.se/
Postat av: sandruup

jooo jag dör,, om jag vill ha kul låt mej ha det tack!!!!:P

2009-08-28 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0