Jättttttttttttttte kul :D

Hej. Hej !
Har inte hunnit skriva nåt på dom hära sista dagarna, fast nu ska jag berätta lite om de !!
På torsdag eller om det var på fredag men aja, DÅ åkte jag och min bästis Adife och min mamma, vi åkte enn helikopter
det var jätte jätte jättte kuuuul!! sen på fredags tror jag då åkte jag och min syrra och min mamma till kista och shoppade kläder det var också kul :D
På söndagen och på måndagen var jag med Elisabeth det var också kul!
Och nyss kom jag hem från Viking Line båten till åland och tillbaka det var suppppppppppper kul!!!
Det var jätte god buffe dära,, och det var jätte fint ute på däck!! Ses ska blogga lite nu <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0