Om hela veckan typ :D!

  • Hej nu är det helg igen skönt!:D

  •  På lördagen så hade vi lite gäster hos mig mina 2 bröder och  deras tjejer , så var vi hemma och tittade på film det var jätte kul , på kvälllen gjorde jag en ansiktsmask haha det var kul ,, Det var en sån mask som man drar bort fast man ser huvudet inte en sån som man tvättar bort ! Men aja sen gick vi jätte många ut med min hund Nicki hah , jag gick ut med masken och när vi var brevid en tvättstuga så drog jag bort masken från ansiktet och så lade vi dit den på dörren haha det var jätte kul !!!!! Sen så satt den där i typ 2 dagar , men sen hade nån tagit bort den :I
  • I Måndags hade jag fotbollsträning på kvällen men på morgonen och dagen har jag varit hemma och hos Elisabeth och så!! Sen på Tisdags var jag ute igen och med Elisabeth som vanligt!!
  • Men sen på Onsdagen , på morgonen så var det bara jag och min bror hemma då passade jag på för att laga lite pannkakor haha ,Dom gick sönder det blev typ 5 st och ingen var hel haha!
    Först gjorde jag 3st med vanliga färger på pankakor sen la jag in grön karamelfärg haha så det blev gröna pannkakor men smakade lika dant haha ,, har en bild på en på mobilen men pallar inte hålla på nu med det hehe :D
    Aa men sen på kvällen hade jag fotbollsträning :P de var kul !
  • På Torsdag började vi skolan kl 10:00 och slutade 13:00 ,, Vi har fåttt en ny fröken hon värckar snäll :P Hon heter Karin haha  . Det var kul att träffa alla i skolan men asså sommarlovet gick fett snabbt asså (not good) haha Sen efter skolan åkte jag och Adife till centrum med sparkcyklar haha , vi hade det kul i centrum vi åt och tittade på kläder vi gick med Ida för att hon skulle köpa en ny mobil hah , sen så var det bara jag och Adife kvar av oss som vi kom ner dit med! Vi tog det lungt , vi åt på burgerking och tittade på mera kläder och köpte lite godis!   Adife fick en rabbatkupong av sin mamma på coop med 50 kr!:D Vi köpte godis med dom pengarna och ett hänglås till henne som hon ska ha i skolan på skåpen , Sen när vi skulle betala så gick vi till nån kassa där man kunde betala själv, så kommer det en ganska sur tant som jobbar där och säger att man måste ha medlemskort! Då tog vi sakerna och gick till en vanlig kassa då var det samma där haha men en tjej som var bakom oss i kassan drog sit kort så vi fick de vi köpte och då började Adife och hon som var bakom oss började snacka turkiska haah det var jätte kul! Senara åkte vi hem och var hos mig lite och sen hos Elisabeth lite !!!!! Det var den dagen japp!!
  • Fredag: så hade vi skola igen fick ett tjockt block som det står typ samma saker på alla sidor hah , Har inte haft sånt förut så det blir kul att pröva på :D      Vi började kl 8.30 och slutade kl 15.00 haha fast dagen gick snabbt! Nu på kvällen hade jag fotbolls match det var kul men det regnade haha så det blev lite halt haha! Matchen blev 0-0 vi ligger 2 i serien och har typ 2 elr 3 matcher kvar , vi måste vinna !! Och just nu har jag duschat man blev jätte trött när ja duscha så ja typ nästan somna , just nu sitter jag och äter macka haha gott gott !
  • Tänkte att jag kunde skriva lite eftersom datan inte är upptagen ,,, Har skrivit klart nu ska chatta lite sen ska jag nog titta på tv hehe!
  • Ses<33 skriver snart igen haha god natt  (:

Kommentarer
Postat av: Lisa:p

haha lång historia hahah

2009-09-02 @ 17:27:03
Postat av: Sandruup<3grönan

fett lång historia haha

2009-09-02 @ 17:27:58
URL: http://soderhojdflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0