Roligt typ

Hej!
Dom hära dagarna har vi haft mina bröder och deras tjejer här haha ^^
Vi har varit hemma och tittat på film m.m!
Har sovit över
hos Elisabeth och varit hos dom ganska mycket, så har inte hunnit skriva på länge och palla inte gå in på datan heller (a
Har varit på fotbollsträning igår och idag , duschade typ nyss ,det var skönt :D
Imorogn vet jag inte vad jag ska göra så om nån vet kna ni skriva upp några förslag här typ :P hahaahahhaha
Men det har varit jätte kul med Elisabeth när jag sov över där trodde jag att vi skulle vara upppe länge?!
Men Elisabeth var trött vid halv 11 tiden så jag läste en bok som heter kyrkomusteriet tror jag haha , sen låg jag och smsade med några :D

Just nu kommer jag inte på mer vad jag ska skriva men haha a.... Ses väl imorgon tror jah :D godnatt alla senare (a
<3

Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

fett nice hahahahahhaha <333333333:)

2009-08-17 @ 22:04:19
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: Sandruup<3grönan

haha a

2009-09-02 @ 17:28:34
URL: http://soderhojdflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0