varm dag

Hej hej,,
Idag var jag på fotbollsträning det var jätte varmt men lite roligt också!!
Sen när jag kom hem så åkte vi och badade i kallhälsbadet det var varmt i vattnet och jätte roligt
Sen när vi kom hem köpte vi pizza haha jagh tog kebabpizza men aja det var gått!
Sen när vi åkte hem så var det massa poliser vid en resturang och en stor svartskåpbil, hmm konstigt!!
Men nu har jag varit på mammas jobb och det var jobbigt där så orkar inte skriva längre , blev lite trött efter det haah
Ses sen :J Ska försöka hitta en liten bild på nåt bad i google hah :D

Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

Nice blogg gumman :)

2009-08-09 @ 22:35:42
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: Sandruup<3grönan

haha det är allt du skriver på allas blogg haha

2009-08-09 @ 22:37:29
Postat av: ιиєsιтα ♥

HAHA xD fett fin bad :) Jag tycker om bilden :)<33

2009-08-09 @ 22:40:42
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0