Hemma idag<33

Idag kom jag hem tidigt efter skolan eftersom jag hade ont i magen och verk i armen men det var ju för att jag tog svininfluensan sprutan det var  inte ont att ta den men senare får man ju lite biverkningar!
Så jag har varit hemma och ätit och städat + har jag varit ute med min hund :D
Nu tror jag att jag ska titta på tv lite!
Ska visa en liten bild som jag faktist tror den såg ut (sprutan)
Puss Puss /komentera/:D<33♥


++++ om ni tycker att jag skriver lite dåligt så är det därför jag e ganska trött.)♥
spruta


Kommentarer
Postat av: Rosida ♥

Hoppas att du mår bra nu.

Söt blogg!

Ha det bra! ♥

2009-11-15 @ 20:12:45
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Anonym

HUR VÅGAR DU TA SVININFLUENSA SPRUTAN!

JAG SKA TA DEN PÅ FREDAG VILL EJ MEN MAMMA TVINGAR MIG :(

KRYA PÅ DIG

GOD NATT OCH GOD DAG TILL USA :)

2009-11-16 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0