Min planering för idag!!♥

Heeeeej! Just nu sitter jag o tänker på vad jag ska göra...
Så här ser min planering ut♥

                                                    1.Fixa min blogg!♥
                                                    2.Fixa Facebook om nån vill ha mig så heter jag: Sandruup Sthlm♥
                                                    3.fixa en sak
                                                    4.Göra mina 3 läxor:(♥
                                                    5.Rita med min lillesyster:) (hade lovat henne)♥
                                                    6.Duscha♥
                                                    7.Fundera på vad jag ska köpa och ha på mig till en fest♥
                                                    8. Inget mer:)♥

Det är ganska mycket jag ska göra men
jag hoppas jag hinner!♥:)
Vad ska ni göra ikväll då?♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv;hej, tack dsm♥ Jag mår bra sjääälv? :D

vrf har du gjort så man måste markera texten.. :p

2009-11-20 @ 18:23:12
URL: http://iunaokbay.blogg.se/
Postat av: /Ayan

JAG SKA INTE GÖRA SÅ MKT♥

:D

2009-11-30 @ 19:42:25
URL: http://babyknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0