Omg!!

Hej alla !!
Just nu är jag hos Nea vi har sprungit från en massa killar dom måste varit mer en 50 st som kom från en buss alla hade typ svarta kläder.....
Vi var först och kollade på en halloween fest som några av mina kompisar ee på, vi var och kollade sen kom massa killar då gick vi mot 54:an då såg vi Arto och frågade några saker......'
Sen hände dt läskiga vi stod där sen kom massa killar ohc gick emot oss sen kuta vi en till Neas port, men dom såg oss så vi satt och väntade i porten sen hörde vi nån uppna och så skrek dom....
Jag fick värsta paniken jag slängde min mobil i porten HAHA Nea fick skrattatack , sen ssprang vi in till henne haha det var jätte kul... Kanske skriver en fortsättning om den hära kvällen senare !'
PUSS PUSS♥


komentera gärna<33

Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

shit va läskigt :O

2009-10-24 @ 19:26:11
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: sandra<3

Haha aa du skulle bara veta vad som hände sen haah :D

2009-10-25 @ 21:41:34
URL: http://soderhojdflickan.blogg.se/
Postat av: eyline

fett läskigt

2009-10-28 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0